loading...
سیوان دانلود

سیوان رحمانی آذر بازدید : 6 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه ۱۰۰ بکگراند HD برای دسکتاپ Desktop HD Wallpapers

 

این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از 100 والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .



دانلود فايل 
حجم فایل: 127.4 مگابایت 
پسورد فایل : www.patoghu.com
 منبع:www.patoghu.com

منبع کپی شده:dl80.rzb.ir

 

سیوان رحمانی آذر بازدید : 9 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

دانلود انیمیشن عصر یخبندان 4 - Ice Age: Continental Drift 2012

 

 

 

 

نام : عصر یخبندان 4 – Ice Age: Continental Drift
ژانر : کمدی و ماجراجویانه
کیفیت : BRRip – عالی
فرمت : Mkv
تاریخ انتشار : 13 July 2012
مدت زمان : 88 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
کارگردان : Steve Martino, Mike Thurmeier
نویسندگان : Michael Berg, Jason Fuchs
ستارگان : Ray Romano, Denis Leary and John Leguizamo

خلاصه داستان : در سری 4 این انیمیشن ، سنجاب با مزه و بازیگوش بلوط مورد علاقه خودش را به زمین میکوبد و زمین ترک برمیدارد و قاره های از هم جدا میشوند.پس از شناور شدن قاره ها روی آب، ” مندی “، ” سید ” و” دیگو ” روی قطعه یخی بزرگ که از آن به عنوان کشتی موقت خود استفاده میکنند ، شناور در اقیانوس به مکان های مختلفی کشیده می شوند و در این راه پر خطر با دزدان دریایی و هیولاهای گوناگونی رو به رو می شوند. اما این اتفاقات باعث آشنایی آنها با دنیایی جدید می شود …


 

پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع:WWW.PATOGHU.COM

منبع کپی شده:dl80.rzb.ir

 

سیوان رحمانی آذر بازدید : 8 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

ویرایش و تبدیل فرمت ویدیوها BlazeVideo Video Editor 1.0.0.6

 

BlazeVideo Video Editor محصول جدید شرکت BlazeVideo است. این نرم افزاری بسیار مناسب و ساده جهت ویرایش و شخصی سازی ویدیوها می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به راحتی نسبت به برش فیلم ها ، کات کردن صحنه ها ، بریدن فریم فیلم و چرخش فیلم ها اقدام کند. تنظیم نور ، روشنایی ، کنتراست و وضوح تصویر از دیگر امکانات این نرم افزار ویرایش ویدیو محسوب می شود. افکت هایی نظیر سیاه و سفید ، clear (سفید شدن) ، شب و نوستالژیک نیز میتواند روی منطقه ای خاص از روی ویدیو ایجاد شوند. تنظیم کیفیت و بیت ریت نیز مسلما از مجموعه امکاناتی است که در نرم افزار تعبیه شده است. قرار دادن و نوشتن زیرنویس در هرکجا که کاربر در نظر گرفته است و سپس تنظیم زیرنویس و به نوعی چسباندن آن برروی فیلم و تنظیم مقیاس و اندازه زیرنویس نیز از جمله قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. یکی دیگر از نیازهای کاربران شاید قرار دادن واترمارک جهت حفظ کپی رایت ویدیو باشد که این مورد نیز در نظر گرفته شده است. قابلیت تبدیل فرمت و همچنین تبدیل ویدیوها به صورت ویژه برای دستگاه های مالتی مدیا نظیر  iPad, iPhone, iPod, BlackBerry, Nokia, HTC و گوشی های موبایل نیز امکان پذیر خواهد بود. تبدیل فرمت نیز بین فرمت های معروف ویدیویی قابل انجام خواهد بود. تنظیم کیفیت ویدیو و صدا نیز در هنگام ذخیره سازی و تبدیل فرمت لحاظ شده است. کاربرد این نرم افزار بسیار ساده و کاربر پسند است و باتوجه به داشتن محیط کاملا گرافیکی و بصری ، یاد گیری و انجام فرایندها با دکمه ها و حالت ویزاردی انجام خواهد شد.

 

 

توجه: نرم افزار را در حال آفلاین و قطع بودن اینترنت رجیستر کنید و سپس نرم افزار و فایل supportcenter.exe را در فایروال بلوک کنید تا به اینترنت متصل نشود. در صورت اتصال به اینترنت سریال باطل خواهد شد.

 

password ویرایش و تبدیل فرمت ویدیوها BlazeVideo Video Editor 1.0.0.6رمز فایل: www.downloadha.com

download ویرایش و تبدیل فرمت ویدیوها BlazeVideo Video Editor 1.0.0.6 لینک دانلود – 31.4 مگابایت لینک کمکی

منبعمنبع:www.downloadha.com
منبع کپیشده:dl80.rzb.ir 

 

سیوان رحمانی آذر بازدید : 39 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

نسخه جدید سری بازی پرندگان خشمگین Angry Birds با نام خوک های بد Bad Piggies برای کامپیوتر PC منتشر شد. در این نسخه از بازی ، شما باید توسط خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید.
بازی Bad Piggies تقریبا شبیه Angry Birds است با این تفاوت که نوع بازی کاملا تغییر کرده و در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیاز ها را کسب کنید !

وسیله پرتاب میتواند یک گاری,یک لاستیک,یک اتوموبیل یا حتی هواپیما باشد که خود بر هیجان بازی بسیار افزوده و مطمئنا در سری های دیگر بازی این روش به کار خواهد رفت! شما در کل با یک بازی پرندگان خشمگین دگرگون شده رو برو هستید! شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Bad Piggies را از سایتیاس دانلود دریافت نمایید.

 .
ویژگی های بازی Bad Piggies :

-     دارای ۶۰ مرحله متفاوت و جالب
-     دارای ۳۰ پازل متفاوت در بازی
-     ۳۳ وسیله برای متفاوت برای حرکت دادن خوک ها ! پرواز کردن ، شنا کردن ،
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
و …

 

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 601