loading...
سیوان دانلود

سیوان رحمانی آذر بازدید : 9 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه کامل آفیس 2013 - Microsoft Office Professional Plus 2013

 

بالاخره مایکروسافت جدیدترین نسخه مجموعه نرم افزار کاربردی آفیس را با نام Office 2013 (که به آفیس 15 مشهور است) را عرضه نمود.
به نظر می رسد که آفیس جدید به لحاظ بصری و لمسی بسیار کارآمد تر شده و نیز با قلم های تبلت های مبتنی برویندوز 8 بیش از گذشته سازگار است. امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با اسکایپ نیز از ویژگی های جدید آخرین نسخه آفیس مایکروسافت است. که در خوش بینانه ترین حالت باید بگوییم آفیس جدید ارتقا یافته است اما در مجموع تمام این ویژگی ها در حال حاضر هم از طریق سایر سرویس ها و نرم افزار روی کامپیوتر های شخصی وجود دارد. OneNote و Lync هم ویژگی های جدیدی از جمله امکان یادداشت برداری و ارتباطات تصویری آنلاین را به کابران مجموعه جدید آفیس ارائه می دهند. پشتیبانی از قلم های تبلتی فرصت هایی از قبیل نشانه گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.
در مورد اینکه آیا این مجموعه با iOS نیز سازگار خواهد بود یا خیر، باید گفت که Office 2013 امکان دسترسی به برخی از مرورگرهای وب را که روی آی پد و آی فون کار می کنند فراهم خواهد کرد. اما فقط در همین حد. هیچ حرفی درباره نسخه ای از آفیس جدید که مخصوص iOS باشد زده نشده است. اگرچه اپلیکیشن OneNote در نهایت نه تنها برای iOS بلکه حتی برای اندرویید و سیمبیان هم ارائه خواهد شد.

برای نصب این مجموعه شما به ویندوز 7 یا ویندوز 8 مخصوص کامپیوتر های شخصی نیاز دارید و تبلت ها هم باید مبتنی بر ویندوز RT باشند.
نسخه جدید آفیس مایکروسافت به طور خاص برای استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها بهینه سازی شده است. طرح بندی آن بسیار ساده شده و آیکون های اضافه شده به آن از لحاظ لمسی بسیار سازگارتر و کارآمد ترند. از آنجایی که Ribbon هنوز در Word باقی مانده است شما می تواند برای داشتن یک دید واضح تر تمام درهمریختگی های اینترفیس را از بین ببرید. به جز این موارد، بیشتر تمرکز مایکروسافت روی بهبود استفاده رسانه ای و نیز کاهش مصرف بوده است. حالت خواندن اسناد در تبلت ها نیز بسیار بهینه شده است درست مثل خواندن کتاب و از طریق صفحات آسانسوری و می توان از طریق اسناد ویدئوها را تماشا کرد. همچنین می توان تصاویر گرفته شده از طریق دوربین تبلت را به اندازه سایز اسناد تغییر داد و نیز با استفاده از حرکات انگشت طرح بندی آن را هم می توان تغییرداد. یک دکمه هوشمند هم در این نسخه تعبیه شده که با انگشت کنترل می شود و می تواند خیلی سریعفونت، سایز و رنگ قلم را تغییر دهد. ویندوز فون، آفیس را از طریق SkyDrive پشتیبانی و کاملا به صورت یک دست تغییرات ثبت شده به روز خواهد کرد. اما مشخص نیست که آفیس جدید روی تلفن ها چقدر قوی ظاهر خواهد شد. 
درمورد اسکایپ نیز بایستی گفت که Microsoft Lync از اسکایپ به منظور ارتباطات تصویری چند نفره پشتیبانی خواهد کرد. که بیشترین تاثیر را روی ملاقات های اداری خواهد گذاشت. ارائه دادن از طریق یک صفحه نمایش 80 اینچی می تواند یک گردهمایی تعاملی عظیم را برای هیئت مدیره و همکاران اداری فراهم کند.

آموزش نصب:

فایل ISO را روی لوح فشرده به صورت Write(Burn) Image file رایت کنید یا با نرم افزار UltraIso (و نرم افزارهای مشابه) آن را Mount (شبیه ساز درایو) کنید و سپس Setup.exe را اجرا و مراحل نصب را به پیش روید!

 

آموزش کرک : 

 تاریخ، ساعت و منطقه زمانی (Time Zone) ویندوزتان را چک و در صورت صحیح نبودن اصلاح کنید. 

لازم به ذکر است در هنگام فعال سازی باید حتماً به اینترنت متصل باشید و فایروال ویندوز غیر فعال باشد. 

 فایل  Start-KMSmicro.vbs را اجرا کنید و منتظر بمانید تا سرور فعال سازی ویندوز تحت قالب یک ماشین مجازی اجرا شود.

کلید t را بزنید تا ساعت سیستم و ماشین مجازی با ساعت جهانی تنظیم شود.

 فایل Activation Helper را به تناسب ویندوز خود (۳۲-بیتی/۶۴-بیتی) اجرا کنید.

(با کرک موجود می توانید ویندوز ۷، ویندوز ۸، آفیس ۲۰۱۰ و آفیس ۲۰۱۳ را فعال کنید، در نظر داشته باشید هر ۱۸۰ روز باید این کرک را اجرا کنید)

در صورت اکتیو نشدن فایل ReadMe را بخوانید! 

 دانلود فایلدانلود - نسخه 32 بیتی - 612 مگابایت

 

دانلود فایلدانلود -نسخه 64 بیتی -707 مگابایت

دانلود فایلدانلود - کرک به صورت جداگانه 162 مگابایت

 

 دانلود قویترین نرم افزار دانلود Internet Download Manager 6.12 Build 26 Final Retail رمز: WWW.PATOGHU.COM

دانلود قویترین نرم افزار دانلود Internet Download Manager 6.12 Build 26 Final Retail منبع:WWW.PATOGHU.COM

منبع کپی شده:dl80.rzb.ir

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 594